dimarts, 24 de maig del 2011

Dia 7.

La acampada ha sido mejorada con algunas lonas, zona de estudio para los estudiantes que están en época de exámenes, biblioteca popular, carteles indicativos y alguna mejora más. Esto no ha sido de agrado para los agentes de la Guardia Urbana que no han dudado en ir a avisar a los voluntarios acampados que uno de los toldos colocados no podía estar ahí. De hecho han comentado que tendrían que ir desmontando la acampada. Pero no solo ha quedado ahí, una de las voluntarias se ha encontrado con el señor alcalde Àngel Ros, quien ha comentado que tendríamos que desmontar la acampada, que molestamos a la gente que quiere pasear por la plaza.
Recordamos al Alcalde que la gente que nos viene a decir algo sobre la acampada, no solo está de acuerdo si no que además muchos nos apoyan y ayudan con provisiones para continuar.

También hemos recibido la visita de la organización de la acampada de Barcelona, quienes han vuelto a mostrar su apoyo y nos han informado que se quedarán en la asamblea de hoy. ¡Gracias compañeros/as!

Por otra banda, la comisión de logística necesita: palets, cajas de cartón, sillas, mesas y caballetes, para poder mejorar el campamento y habilitarlo para más gente.

-------------------

L'acampada ha set millorada amb algunes lones, zones d'estudi per als estudiants que hi son en època d'examens, biblioteca popular, cartells indicatius i alguna millora més. Això no ha agradat als agents de la Guàrdia Urbana, que no han dubtat en anar a avisar als voluntaris acampats que una de les lones no hi podia ser-hi. De fet han comentat que haurien de desmuntar l'acampada. Però no ha quedat aquí la cosa, una de les voluntàries s'ha trobat amb el senyor alcalde Àngel Ros, qui ha comentat que hauríem de desmuntar l'acampada, que molestem a la gent que vol passejar per la plaça.
Recordem a l'alcalde que la gent que es passa a dir-nos quelcom sobre l'acampada, no sols hi es d'acord sinó que a sobre molts ens recolzen i ens ajuden amb previsions per a continuar.

També hem rebut la visita de la organització de l'acampada de Barcelona, qui ens han tornat a mostrar el seu recolzament i ens han informat que es quedaran a l'assemblea d'avui. Gràcies companys/es!

Per altra banda, la comissió de logística necessita: palets, caixes de cartró, cadires, taules i cavallets per a poder millorar el campament i habilitar-lo per a més gent.






dilluns, 23 de maig del 2011

Dia 6. Aguantamos

Exitosa noche la de hoy, se han quedado a dormir una veintena de voluntarios, los relevos han llegado a su hora acordada, y todo parece ir sobre ruedas. Se han empezado a llenar la tabla de voluntarios para las comisiones, con información de contacto y horarios para cada miembro de cada comisión.

Hemos recibido la visita de dos miembros de la organización de la acampada de Barcelona. Nos han ofrecido ayuda en cualquier tema o duda que necesitemos resolver. Nos han aclarado un tema que ayer surgió en nuestra asamblea, y hace referencia al uso de camping-gas en la acampada. Nos han explicado que ellos si usan camping-gas, que no hay ningún problema en hacerlo, y que si lo hubiera y les dijeran algo sobre ello, lo quitarían sin protesta alguna.

También se ha acercado a visitarnos y firmar, un hombre de un pueblo cercano. Nos ha explicado que desde si pueblo, mucha gente no puede bajar; hay que tener en cuenta las miles de personas que nos apoyan desde sus casas, que por las circunstancias que sean, no pueden acercarse a nosotros. La propuesta de este hombre ha sido la de llevar el manifiesto junto con hojas para firmas a su pueblo, así como de organizar alguna asamblea allí. Temas interesantes, sin duda alguna, que tendremos que hablar en nuestra asamblea diaria.

-------------------


Exitosa nit la d'avui, s'han quedat a dormir una vintena de voluntaris, els relleus hanarribat a la seva hora acordada, i tot sembla anar sobre rodes. S'han començat aomplir la taula de voluntaris per a les comissions, amb informació de contacte ihoraris per a cada membre de cada comissió.

Hem rebut la visita de dos membres de l'organització de l'acampada de Barcelona.Ens han ofert ajuda a qualsevol tema o dubte que necessitem resoldre. Ens hanaclarit un tema que ahir va sorgir en la nostra assemblea, i fa referència a l'ús decàmping-gas en l'acampada. Ens han explicat que ells si fan servir càmping-gas, que no hi ha cap problema en fer-ho, i que si ho hagués i els diguessin alguna cosa sobreaixò, el traurien sense cap protesta.

També s'ha acostat a visitar-nos i signar, un home d'un poble proper. Ens ha explicatque des de si poble, molta gent no pot baixar, cal tenir en compte les milers de persones que ens donen suport des de casa, que per les circumstàncies que siguin,no poden acostar-se a nosaltres. La proposta d'aquest home ha estat la de portar elmanifest juntament amb fulles per a firmes al seu poble, així com d'organitzar algunaassemblea allà. Temes interessants, sens dubte, que haurem de parlar en la nostraassemblea diària.






Decisiones importantes

La de ayer noche fue una de las asambleas clave para la acampada. Se decidió la continuidad indefinida de la acampada, la periodicidad de las asambleas, la creación de comisiones de organización para la acampada, y algunos temas más. Dejamos micro abierto para todas las ideas, que fueron debatidas en una noche amena y fructífera.

Durante el día de hoy colgaremos las resoluciones finales de los consensos, como siempre aquí en la parte derecha de la web.

-----------

La d'ahir nit va ser una de les assemblees claus per l'acampada. Es va decidir la continuïtat indefinida de l'acampada, la periodicitat de les assemblees, la creació de comissions d'organització per a l'acampada, i alguns temes més. Varem deixar micro obert per a totes les idees, que van ser parlades en una nit amena i fructífera.















diumenge, 22 de maig del 2011

Tarde arreglando carteles y haciendo propuestas bajo 35º de calor. Pero nada que no podamos soportar. Hemos cambiado la dirección web del blog en el cartel enorme que teníamos, hemos añadido un muñeco simpático para ofrecer a la gente la oportunidad de decir que tiene para ofrecernos. Hemos pensado que si además de tener un cartel con lo que necesitamos, tenemos otro para que la gente ponga lo que puede ofrecer, es una manera de ayudar a ayudarnos.

La tarde se ha mostrado tranquila y amena, ahora nos preparamos para la cacerolada y la asamblea.

-------------

Tarda reparant cartells i fent propostes sota 35º de calor. Però res que no podem suportar.
Hem anat canviant la direcció web del blog al cartell enorme que tenim, hem afegit un nino simpàtic per oferir l'oportunitat de dir que tenen per oferir-nos. Hem pensat que si a més a més de tindre un cartell amb el que necessitem, en tenim un altre per a que la gent fiqui el que ens pot oferir, es una manera d'ajudar a ajudar-nos.

La tarda s'ha mostrat tranquil·la, ara ens preparem per la cassolada i l'assemblea.









Dia 5. 22m

Domingo 22 de Mayo, día de elecciones. Los que hayan decidido votar, se espera que lo hagan teniendo en cuenta el movimiento #nolesvotes, esperamos que todo el ruido que se está haciendo sirva de algo.
Mientras tanto, la acampada ha amanecido un día más, un domingo tranquilo y con la curiosidad de los vecinos que se pasan por la plaza a preguntar e interesarse. Aún queda mucha gente que no conoce muy bien de que va todo esto, pero seguiremos informando e invitando a las asambleas diarias y a firmar el manifiesto.

En la acampada disponemos de una carpa y una lona nuevas, nos estamos preparando para seguir aquí el tiempo que haga falta. Por parte de la asamblea y la organización de la acampada, estamos esperando a tener digitalizado el documento con la resolución de lo hablado ayer y las decisiones tomadas. Lo colgaremos en cuanto lo tengamos.

En la asamblea de hoy a las 20:00h sería importante máxima asistencia, se tendrán que tomar decisiones importantes y es crucial que seamos cuantos más mejor.

Recordamos nuestra cuenta de twitter: @acampadalleida

--------------------

Diumenge 22 de Maig, dia d'eleccions. Els que  hagin decidit votar, s'espera que ho facin tenint en compte el moviment #nolesvotes, esperem que tot el soroll que s'està fent serveixi d'alguna cosa.
De mentres, l'acampada ha despertat un dia més, un diumenge tranquil i amb la curiositat dels veïns que es passen per la plaça a preguntar i interessar-se. Encara queda molta gent que no coneix molt bé de que va tot això, però seguirem informant i convidant a les assemblees diàries i a firmar el manifest.

A l'acampada disposem d'una nova carpa i una lona més, ens estem preparant per a seguir aquí el temps que faci falta. Per part de l'assemblea i l'organització de l'acampada, estem esperant a tindre el document amb la resolució del que es va parlar ahir i les decisions que es van prendre. Ho penjarem en quan ho tinguem.

A l'assemblea d'avui a les 20:00h seria important màxima assistència, s'han de prendre decisions importants i es quants més siguem, millor.


Recordem el nostre compte de twitter: @acampadalleida











dissabte, 21 de maig del 2011

Organización y debate

Se han organizado grupos de debate los cuales han hablado sobre organización de la misma asamblea y la decisión sobre que hacer a partir del 22M. Se ha debatido sobre no tener lider, si no portavoz. También se ha comentado que la plataforma DRY han acortado durar hasta el 22 (mañana), y que las demás acampadas están desvinculadas, siendo un movimiento promovido por el propio pueblo. Cada portavoz de cada grupo saldrá al micro a explicar la conclusión sobre el debate, y se tomarán las decisiones pertinentes sometiéndolas a votación en asamblea.

----------

S'han organitzat grups de debat els quals han parlat sobre organització de la pròpia assemblea i la decisió sobre que fer a partir del 22M. S'ha debatut sobre no tindre lider, si no portaveu. També s'ha comentat que la plataforma DRY han acordat durar fins el 22 (demà), i que les demés acampades hi son desvinculades, sent un moviment promogut per el propi poble. Cada portaveu de cada grup sortirà al micro a explicar la conclusió sobre el debat, i es prendran les decisions pertinents amb votació en assemblea.