divendres, 20 de maig del 2011

Asamblea, reflexión y conclusiones









Estamos en plena asamblea, se han recordado las normas: todo se decide por asamblea, ni alcohol ni drogas, todo limpio y sobretodo nada de violencia. A continuación se han leído las conclusiones y propuestas de las comisiones que ya hemos pasado a la prensa y que colgaremos en breve en esta web.

Hemos pensado seguir la propuesta de Madrid, centrarnos en la reforma de la Ley Electoral, y dejar los otros temas activos pero sin tanta prioridad.

Ahora mismo se estan debatiendo más temas importantes, como que hacer si la Generalitat de Catalunya prohíbe las acampadas o si el lunes seguimos acampados. Ganas no nos faltan, estamos viviendo una revolución muy importante, y queremos quedarnos aquí acampados y a aguantar hasta que sea necesario. Igualmente cuando tengamos una resolución de lo debatido, lo pondremos por escrito aquí en el blog y en Twitter (@acampadalleida).

-------------

Estem a plena assemblea, s'han recordat les normes: tot es decideix per assemblea, ni alcohol ni drogues, tot net i sobretot res de violència. A continuació s'han llegit les conclusions i propostes de les comisions que ja hem passat a la premsa i que penjarem el breus en aquesta web.

Hem pensat seguir la proposta de Madrid, centrar-nos en la reforma de la Llei Electoral, i deixar els altres temes actius però amb menys prioritat.

Ara mateix s'estan debatin més temes importants, com que fer si la Generalitat de Catalunya prohibeix les acampades o si el dilluns seguim acampats. Ganes no ens falten, estem vivint una revolució molt important, i volem quedar-nos aqui acampats i aguantar fins que sigui necessari.
Igualment quan tinguem una resolució de lo parlat, ho ficarem per escrit aquí al blog i al nostre Twitter (@acampadalleida).

2 comentaris:

  1. Ep! L'encarregat podrà penjar el document amb les conclusions de les comissions que s'han llegit avui a l'assemblea? Endavant!!!

    ResponElimina
  2. Bon dia Nena de la Cresta!

    Doncs si, estem esperant que ens ho passin per correu, ficarem el document i demà farem recull de propostes de tots els correus rebuts.

    ResponElimina